Pünkuffér

U kancelarijama Block&Roll dugo se krčkao brend Bojana Milisavljevića i Marka Nenadića. U glavnom se pričalo o tašnama i garderobi, a mnogo manje o poslu. A onda je došlo vreme da njihov brend zaživi. Glasanje je izdvojilo ime Punkufer kao pobednika. Za ime je zaslužna Milica Ivić. Ja sam ga samo preimenovao u Pünkuffér, jednostavno je izgledalo zabavnije. 
Pravilno se čita sa nemačkim umlautom i akcentom na e.

A onda je redom trebalo napraviti kompletnu priču. 
Malo novca, malo vremena, a ja cupkam pun ideja.

Ja: Hajde da napravimo velike crno bele novine koje su jeftine za štampu i mogu da se dele okolo, mesto dosadnog kataloga koji je skup.Svi: Hajde! Bojan: Jel mora to crno belo?

Ja: Hajde da slikamo Jelenu Maćić! Setivši se Jelene kao savršene za šašavo malo lezbo slikanje sa snimanja spota na kom je radila make up.

Svi: Hajde, Jelena je naša drugarica i pomoći će nam, a imamo i šminkerku all in one.

Bojan i Marko ulaze na slikanje sa 10 fantastičnih starinskih kofera, da ne kažem kuffera.

 
Scena sa slikanja (dobar deo ekipe pijan): Jelena uzmi iPhone i glumi Beograđanku.









A onda se selo, mućnulo glavom i došlo do raznih čudesa.
Božanstveni reciklirani papir za etikete i pozivnice. Fantastični privesci zahvaljujući Marku. Držanje zaštitnog lica u tajnosti do samog otvaranja. I puno fantastičnog copy-ja Milice Ivić.

Kada se imaju odrešene ruke i dobra ekipa svašta nastane.


Punkuffer: Bojan Milisavljević i Marko Nenadić
Kreativni direktori: Milica Ivić & Moi / za Block&Roll
Art direktor: Moi / za Block&Roll
Dizajner: Moi  / za Block&Roll
Photo: Igor Korać
Scenario slikanja: Milica Ivić & Jovana Lutovac & Moi / za Block&Roll


Producent & Manager & Vođa projekta: Davor Bošnjaković Block&Roll

Posetite Pünkuffér u CHOOMICH DESIGN DISTRICT-u