Magazin Sensa

Nekada davno na brdovitom Balkanu, po hrvatskoj licenci, doleteo je magazin Sensa. Kao art direktor bio sam godinu dana zajedno sa Žanom Poliakov zadužen za vizuelni identitet ovog "mindstyle" magazina. Pogledajte kako je izgledao deo kompletno domaće produkcije.

Upoznavanje domaće ekipe sa novim stvarima. 

Ja: Da mi želimo fotografije žene sa pegama i prirodnom kosom koja nema 12 godina. 
Anonymus: Aaaaaa vi želite ružne žene, pa što ne kažete. 
Ja: E baš tako. 
Ja manekenki: Izgledaj kao da si srećna.
Manekenka pući usta i lomi kuk.
Ja frizerki: Možda bi mogla da ima neke fine prirodne uvojke.
Frizerka hvata figaro, pržeći kosu manekenki. Zatim završava sa pola falkona laka za kosu.
Ja: Ju vidite što je Emilija donela lepu kapu.

Art director: Marko Stojaković // Photo: Milenko Miklja // Styling: Emilija Katić // 
Make up: Milica Jeftić Kozomara

All-in-one: Art director & Beauty editor & Set up & Organizacija: Marko Stojaković
Photo: Milenko Miklja

Neodoljiva ilustratorka: Milica Ivić

Photo & Magic: Milenko Miklja // Art director: Marko Stojaković // Set up crew: Marko Stojaković, Milenko Miklja, Ksenija Barović, Dragan Bogdanović // Beauty editor: Ksenija Barović
Art director & Organizacija snimanja: Marko Stojaković // Photo: Dalibor Danilović // Styling: Tanja Strugar // Šminka: Ana Abramović // Kosa: Vladimir Simić // Žena inspiracija: Aleksandra Grujović // Vozač: Čika sa čamcem

Art director & Set up: Žana Poliakov

Photo: Mihajlo Savić // Beauty editors & Set up: Marina Vasić, Ksenija Barović

Art direction: Marko Stojaković & Žana Poliakov // Model poznat redakciji



Art direction: Marko Stojakovic, Žana Poliakov // Photo: Miša Obradović // Hair: Sofija & Srna // Make up: Marko Nikolić // Models: Zorana Kostić Obradović, Vlada Melentijević // Styling: Tanja Strugar, Ivan Radojčić

Art direction & Set up: Marko Stojakovic, Žana Poliakov // Photo: Milenko Miklja

Zakasnelo hvala na pruženoj šansi Žani Poliakov i Adria Media Serbia, te celoj ekipi i saradnicima uz koju sam učio.